کد خبر: 1134
تاریخ انتشار: شهریور 1, 1402
گروه : سیاسی

نشست فصلی مدیران بسیج رسانه نواحی مقاومت بسیج سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

نشست فصلی مدیران بسیج رسانه نواحی مقاومت بسیج سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

در این نشست عنوان شد ؛ مدیرانی که توانایی ندارند باید میز و صندلی خود را واگذار کنند. پرچم مطالبه گری را زمین نگذارید اما مراقب دشمن باشید
به گزارش صنعت نیوز، با حضور هیئت رئیسه فرماندهی سپاه ولیعصر عصر(عج) خوزستان و رئیس ستاد اقشار ، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عصر (عج) استان ، مسئول بسیج رسانه استان ، رئیس کمیته هیئت اندیشه ورز و سرپرست روزنامه اطلاعات ، مسئول امور بانوان بسیج رسانه و مدیران کانون های شهرستان ها نشست فصلی و تجلیل از مدیران کانون ها برگزار شد.
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جمع مدیران کانون های شهرستان گفت: ما در زمینه فعالیت در بسیج رسانه به یک جایگاهی رسیده ایم که بسیج رسانه های شهرستان ها قدرت این را دارند که در زمینه جذب ، آموزش ، مطالبه گری؛ پیگیری و حل مسائلو کارگاه های آموزشی و….فعالیت گسترده ای داشته باشند و متولی برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه در شهرستان خود باشند.
سرگرد سجاد بهمئی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: در دیدار با رهبر معظم انقلاب و پیرو صحبت های ایشان ما ماموریت داریم که نشاط ، امید و انگیزه را به مردم تزریق کنیم.
وی ضمن تشریح وظایف مدیران کانون ها در شهرستان ها ادامه داد: ما در همه مراحل در رتبه اول هستیم ولی باید هیئت های اندیشه ورز شهرستان خود را تکمیل و جهت فعالیت آماده کنید.
در ادامه : رئیس ستاد اقشار ضمن عرض تسلیت ایام اربعین ادامه داد: قدرت به دو دسته جنگ نرم و جنگ سخت تقسیم میشود که جنگ نرم مختص رسانه ها می باشد و چشمان بیدار جامعه هستند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
سرهنگ ملک پور بیان کرد: هدف همه ما کسب رضایت مردم است و قرار نیست مدیران دستگاه ها از میز و صندلی خود دفاع کنند و مدیرانی که نمی‌توانند وظایف خود را انجام دهند باید سمتشان را به دیگری واگذار کنند.
وی با اشاره به بحث اربعین خاطر نشان کرد: در این ایام مشکلات باید بررسی شوند ، زیرا بزودی از سراسر کشور به استان ما خواهند آمد و باید همه چیز جهت رفاه حال میهمان ها مهیا باشد و در زمینه کم کاری مسئولین با کسی تعارف نداریم و مسئولی که به تعهدات خود عمل نکند و باعث نارضایتی شود کنار خواهد رفت.
رئیس بسیج اقشار خوزستان یادآور شد: با انتقاد سازنده میشود موثری تر کار کرد و رسانه ها در این زمینه نقش مهمی دارند و با یک خبر می‌توانند تحول بزرگی ایجاد کنند.
در ادامه معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان ضمن خیر مقدم به مدیران کانون های رسانه شهرستان ها گفت: بسیج رسانه استان خوزستان با دست خالی در رده اول قرار دارد و همچنین بسیج اقشار استان نیز با فعالیتی که دارد جای تقدیر دارد که اجر و پاداش این زحمات شما در دنیای اخروی خواهد بود.
سرهنگ عادل ساری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و قیام امام حسین(ع) و فضای مجازی افزود: در ایام کرونا و تعطیلی مدارس و گستردگی فضای مجازی که ما آن را برای خودمان تحریف نکرده ایم ، اما دشمن آن را تحریف کرده است و فرزندان ما اکنون در فضای مجازی اسیر دشمن هستند و برگشت آنها کار دشواری است ، لذا خداوند این نیرو را به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه به شما داده است که در فضای مجازی فعالیت دارید و می توانید کنترل آن را داشته باشید و از قدرت خود استفاده کنید.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: اگر چه ما مسئولین نالایقی نیز داریم ، اما اصل نظام اصل مقدسی است که در بعضی مواقع مسئول کم کاری می کند و اگر این نظام به بهترین نحو پایه ریزی شود الگوی کل جهان می شود و مایه اتحاد و برابری است و دست دشمنان را از منابع خدادادی کوتاه می کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عصر (عج) خوزستان بیان کرد: با فتنه ترکیبی و متفاوت با سایر فتنه ها مثل زن ، زندگی ، آزادگی هم دشمن نتوانست کاری کند و مدیر کانون ها باید جهاد تبیین را گسترش دهند و همانند عمار یاسر و مقداد ها ماموریت دارند و مسئول خطاکار باید پایین کشیده شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که در خط مقدم بمانید و تهذیب نفس داشته باشید و از بانیان این برنامه و مدیر بسیج رسانه استان و مجموعه ایشان به خاطر زحماتشان تقدیر و تشکر میکنیم.
یادآور میشویم که در این جلسه مدیران کانون ها نیز در زمینه مشکلات موجود و دغدغه های خود به ایراد سخن پرداختند و در پایان از آنها با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *